torsdag, maj 14

Vaken..

eller iallafall nått tillstånd mellan sova och vaken. Zombie tror jag de kallas. Har nu haft min dagliga morgondos av Camilla. Måste alltid prata med henne en sväng på morgonen för att känna att dagen har kommit igång. De hela började med att hon var/är den enda jag känner som går up innan mig och på så sätt alltid är vaken för en pratstund när jag har kommit upp och känner att dagen måste starta. Alvin är lämnad på dagis, däcken är bytta på bilen och Rolle ligger och busar med Oliver i soffan. En produktiv och nu lugn morgon. Nu väntar jag bara på att få åka till Partille och till Anna som jag inte har träffat på typ två år. Ska bli superkul.

Slänger in en bild på hur jag vaknade på påskafton. Min blivande man tyckte att de var superkul att måla mustasch på mig när jag sov

2 kommentarer:

  1. Nu har vinnaren av valfri väggdekoration presenterats på min blogg - kika in och se om det blev DU!
    Vann du inte? Delta gärna i mina 2 andra pågående tävlingar med finfina priser i potten! Kram Carolina

    SvaraRadera
  2. hehe, snyggt! Kul med kort på bloggen din^^

    SvaraRadera