onsdag, maj 20

Onsdag

Ja idag har jag varit iväg med Camilla på öppna förskolan här i torslanda. Mycket trevligt. Sen så blev de hämtning av Alvin, köpa kebabrulle och promenad med Alvin. Mysigt mysig. Igår hade jag mitt säljsmöte med chefen från Stockholm. Mycket att ta in på en gång och många tips och råd. Hoppas bara att jag kommer ihåg allt tills när jag ska ha mitt första party, som är nästa fredag. Ska bli så spännande. Både förväntansfull och närvös på samma gång. Men de kommer nog att gå bra. Om inte annat så får väl Mia hoppa in och hjälpa mig. Hon är så söt, har läst på så mycket nu från Mykidoos hemsida så hon kan lika mycket/lite som jag ;-)

Nu väntar dock Rolle på mig i soffa. Ska kolla på Saw V. Har visserligen hört att den ska vara super dålig men har man sett alla de andra filmerna så får man väl se denna med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar