onsdag, maj 6

Ont

Örat värker. Jag har nu haft ont i över en vecka. Men det är inte nån öroninflammation utan istället så är de förkylningen som har gjort att hörselgångarna har blivit mindre och på så sätt gör de ont. Har hått nässpray utskrivet på recept och har de inte gått bort inom 4 veckor så ska jag komma tillbaka till doktorn. Drygt som bara den för ont gör de hela tiden.

Annars så har vi varit på utvecklingsbedömning idag hos en neuropsykolog på östra. Men allt verkar vara helt okej med Alvin. Inga men för att han är förtidigt född. Han utvecklas som en normal 3åring. Han är dock lite sen med talet med vi visste vi ju redan om.

Embla har oxå blivit av med sin "vinter päls" idag. Så nu är hon trimmad och fin inför sommaren och den kommande utställingen som vi ska på i slutet av maj. Ska bli så kul att ställa ut henne.

Nej nu få har jag gå och ta min nattpanocod. Måste ta en sån innan jag går och lägger mig annars så kan jag inte sova på natten. Hur jobbigt som helst för jag blir så trött på dom dagen efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar