lördag, maj 9

svullet

Ja då har man åkt på ögoninflammation med. Inte nog med att de räckte med förkylningen, jag ska inte heller kunna se på de enda öga jag "använder". (har väldigt dålig syn på min vänstra så jag har fått förklarat för mig att de liksom bara "hänger med")
Väldigt kul när jag igår skulle sitta och försöka läsa i en bok för att få klart mitt arbete, ögat bara vätskade sig och jag så g helt suddigt. Så hoppas nu att både ögoninflammationen och öronvärken kan försvinna illa snabbt.

2 kommentarer:

  1. Isch! Det suger verkligen!!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Du har vunnit halsbandet från Pärlsmycken. Skicka din adress till malinsh@live.se så skickar jag smycket så fort jag kan.

    P.S Hoppas det är OK att jag använde din bild i vinnarinlägget? :)

    Ha en fortsatt bra kväll..

    SvaraRadera