onsdag, februari 10

Dag 38

Idag går vi in på dag 38 på min Cambridge kur. Har än så länge tappat 13 kilo, 11,5 cm i midjan, 13 cm runt bysten, 4cm runt lår och 2 cm runt armen. Är så skönt att de äntligen har försvunnit. Och inte ska de komma tillbaka igen. Nej nej nej. Borta för alltid. Nu är målet att gå ner 20 kilo till. Gör jag det så är jag grymt nöjd. Ska även tappa 20 cm till i midjan. Men de ska bara gå. Om jag så ska dricka dessa j*kla soppor i två månader till. Man blir ju bara lite knäpp när man håller på med detta. Tänker på mat och på hur mycket man kan gå ner i veckan om man bara håller ut en till. Slutet på maj är ju då jag måste beställa klänningen. Och satan om jag inte har nått mitt mål då!
Testade att lukta på godis igår. Satan vad äckligt sött de luktar. Var nära att börja kräkas. Luktar inte alls gott. Förhoppningsvis så kanske den känslan håller i sig även när man börjar äta mat igen. *hoppas hoppas hoppas*

Fick precis en tidning från Cambridge. Kanske ska satsa på att bli årets kvinna. Eller vad säger ni??

1 kommentar:

  1. wow!! heja Lisa vad duktig du är. starkt att vara utan godis, det är min största last. kör detox 2-3 ggr per år, men efter de 4 veckorna äter jag godis igen.
    måste bara ha det liksom

    SvaraRadera