torsdag, februari 25

Bocka av

Så då har man bokat make-up artisten som ska komma och sminka mig inför min stora dag. Den lyckaliga som får äran är Marie Farah. Har bara haft mailkontakt med henne med det känns otroligt bra. Har även börjat kolla runt efter en frisör och tror att jag kommer att boka Annika som har salong La Mire här ute i Torslanda. Vill verkligen inte åka in till stan och flänga runt. Tror att denna dag kommer att vara stressig nog innan man väl har satt sig ner för att äta. Det som är bra är ju att Marie kommer ut till mig och gör mig vackrare än jag redan är.

Sen så har bokningsbekräftensen kommit från Aschebergska eken. Så skönt att äntligen få de. Känns mycket lugnare nu. Kuvert avgiften för: förrätt, varmrätt, kaffe/té och serveringsavgift går på 390:- per person. Helt okej. Då har vi personal fram till kl 02.00. Samt så dukar de och städar. Tårtan kommer vi ju göra själva så de blir ju inte så dyra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar