måndag, februari 15

Cambridge

Känns som jag håller på att bli förkyld. Vill verkligen inte detta. Helst av allt så vill jag ju bara forsätta med min viktnedgång. Allt går ju så himla bra nu och har till denna dag efter 43dagar på ren kur tappat 15cm i midjan. Var hemma hos mina föräldrar i helgen och till mign stora förvåning och glädje så kom jag i slänningen som jag hade när jag tog studenten. Hur skönt som helst att känna att kläderna börjar sitta lite bättre, man känner sig finare och vill vara finare. Nu är de inga mysbyxor på kvällarna här inte utan nu sitter jag i jeansen. Något som jag absolut inte gjorde innan, då jag tyckte att de var för jobbigt. Rolle går bara och väntar på att jag ska börja äta igen så han kan börja med sin kur. Men de är så svårt att sluta när de går så bra. Sen är de skönt att veta vad man ska äta varje dag och vilken tid. Tänk sen när man måste kolla allt som man ska stoppa i sig. De kommer att bli jobbigt innan de har blivit en riktig vana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar