tisdag, januari 27

Låtar

Jo jag kan ju börja med att säga att helgen har varit lugn och fin.
Rolle jobbar nu sin sista dag på Volvo. Tråkigt men ska bli skönt att ha honom hemma på kvällarna igen.

Sen vidare till de som jag nu skulle skriva om. Bröllopet. Ja jag vet att de är långt kvar men man kan ju alltid planera så länge.
Så nu har jag spenderat en timme och eller två till att lyssna på låtar som jag kan tänka mig på min bröllopsdag. Från att ha varit väldigt svårt att ens komma på en låt så har jag nu helt plötligt hur många som helst. Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska kunna välja.

Jag hoppas ju fortfarande på att min bror kanske slänger ihop en fin låt till hans lillasyster. Annars så har han skrivit en väldigt fin låt till sin fru som man kan ändra lite på.

Hoppas oxå på att de som vi vill ska sjunga på vårt bröllop kommer att tacka ja till detta.
Om de gör de så kommer de bli helt perfekt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar