lördag, januari 17

Fullt upp.

Nu har äntligen Alvin också börjat och simma. Han går varje lördag och busar i vattnet. Han och Tindra går i samma grupp. Så nu har vi en stående träff med Martin, Sandra, Tindra och Ninja varje lördag hela våren. Är verkligen superkul.

Imorgon bär de av till Bushuset för att träffa alla mammor, pappor som har fått barn samma år som vi. Ska bli trevligt det med.

Nu när jag bara sitter på laptopen så kommer ju inte bilderna över från kameran. (Har nämligen inte hittat sladden än) Men när de väl kommer så ska de bli lite mer kort här med. Det händer ju så mycket i ens liv just nu som man måste dokumentera.

Men men nu vaknar Oliver igen för vet inte vilken gång i ordningen. Han har fått för sig att han inte kan sova själv. Och jag orkar verkligen inte ha honom hos mig just nu för de har jag hela dagarna och nätterna. Så nu får Rolle ta och komma ner och underhålla Oliver så jag kan äta.

Puss och godnatt

1 kommentar: