fredag, januari 9

Listan för 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Födde Oliver

2. Höll du några av dina nyårslöften? Gav inga nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja

4. Dog någon som stod dig nära? nej.

5. Vilka länder besökte du? Länder och länder? Jag besökte lite städer innanför sveriges gränser istället.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Pengar, jobb och utbildning

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid minnas, och varför? Kommer att minnas två
datum. Det första är 080706 då Oliver föddes. Det andra är 081226 när Rolle frågade om jag ville förlova mig med honom.

8. Vad var din största framgång 2008? Tråkig mamma som jag är så måste jag ju säga Oliver

9. Största misstaget? Gjorde inget misstag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara de vanliga barnbacillerna som man får

11. Bästa köpet? Rolle köpte mig en Laptop. De va bra

12. Vad spenderade du mest pengar på? Jag och jag. Vi köpte en ny bil.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att Alvins operation gick bra. Att han pratar mer och mer.
Att Oliver är frisk. Och att vi kommer att gifta oss inom en snar framtid

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008? Jason Mraz - I´m Your, Dio - Holy Diver

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och. Glad för min familj. Men ledsen över att vi inte har några jobb.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat mina vänner.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig.

18. Hur tillbringade du julen? Hos Rolles mamma och styvfar med Barnen och svärfar

19. Blev du kär i år? Nej blev kär i min gubbe 2002 och de håller än

20. Hur många one night stands? noll.

21. Favoritprogram på TV? The tudors

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej

23. Bästa boken du läste i år? Dålig på att läsa böcker

24. Största musikaliska upptäckten? *funderar fortfarande*

25. Något du önskade dig och fick? Barn och förlovningsring

26. Något du önskade dig men inte fick? Nej har de jag vill ha

27. Årets bästa film? Inte en aning

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Hade kalas för familjen som vanligt

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att de inte blev en kris

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Sunkig

31. Vad fick dig att må bra? Familjen

32. Vilken kändis var du mest sugen på? Brandon Fraser

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest? Jag och politik går inte ihop

34. Vem saknade du? Mina vänner som har glidit ifrån mig

35. De bästa nya människorna du träffade? Träffade nog inga nya människor

36. En värdefull läxa du lärt dig i år? Att allt kan försvinna väldigt snabbt

2 kommentarer:

  1. hahaha OFC ett sötare, gladare och lugnare barn får man leta efter! :)

    SvaraRadera