onsdag, juni 22

Diplomerad Massör!

Ja, då var man äntligen diplomerad massör. (Ska köpa en fin ram till mitt diplom) Trodde ett tag där att jag aldrig skulle kunna få in alla grejer som man ska kunna in i mitt lilla cranium, men det gick tydligen. Kan nu väldigt många muskler och skelettdelar på latin. Tror nog aldrig att jag kommer kunna släppa att kalla ett revben för costae nu. Sitter på inpräntat i hjärnan nu så det är väl bara till att håla kunskapen man lärt sig vid liv :)

Frågan är ju nu bara vad man ska göra med livet nu. Har starka funderingar på att gå någon slags healing kurs. Är så grymt intresserad av det. Tror nog att de kommer att bli super bra. Hade till och med en kurskamrat på skolan som håller på mycket med andlighet som rekomenderade mig att gå en sådan kurs för hon kände att jag har det i mig :)

Idag har jag varit iväg till Mölndals sjukhus med Oliver för att än en gång kolla om han ska få operera bort mandlarna. Och ja visst ska han få det. Det nya är dock att de bara tar bort halva mandlarna och inte hela som de gjorde förr. Men med mitt envetna tjat så kommer Oliver få ta bort hela för att minimera chanserna till infektioner i dom senare i livet.
Sen bar de iväg till mor min på hennes jobb för att hälsa på och även säga hej till Embla som flyttat hem till dom i en vecka (tror jag, vet aldrig när hon kommer hem eller när hon ska vara hos dom). Efter det så blev det Plantagen för inhandlig av kryddor, sallad och jord. Även Stadium fick ett besök där vi inhandlade ett fyramannatält för halva priset. Så nu är jag helt slut och väntar bara på att Rolle ska laga klart maten så jag får lite ny energi i mig.

Peace/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar