onsdag, maj 25

Nystart

Hej,

Efter ett intensivt år så har jag hittat min väg tillbaka hit.
Mycket har hänt sen sist.
Geronimo och jag har äntligen gift oss. Den bästa dagen i mitt liv!!

Jag har börjat släktforska och hittat en massa intressanta saker om vår släkt.

Har slutat jobba för Mykidoo och istället gått över till Dag och Natt som har underbara smycken.

Går just nu för tillfället en massage kurs och är färdig massör i Juni. Mycket plugg just nu för har en anatomi tenta om tre veckor.

Annars så rullar det på i sin vanliga gång. Alvin blir 5 år snart och Oliver blir 3år. Tiden går alldeles förfort och ibland känner jag bara för att stoppa tiden och ha dom små. Varenda dag är ett test på ens tålamod och pedagogiska sida (som ibland är helt bortblåst).
Nya grannar har vi fått oxå. Underbara är dom och de har precis fått en liten dotter. Så stort grattis till er.

Jo vår bröllopsresa är äntligen bokad och den 28 augusti åker vi till Rhodos för en välbehövlig vecka med barnen. Ska bli supermysigt att bara få äta, dricka gott och sola och bada med våra små monster.

Ska nu försöka att uppdatera dagligen så länge som vi har en dator. Har för närvarande lånat en av mamma då våra två andra datorer har bestämt sig att ta en lång paus (vägrar starta)

Peace /Lisa

1 kommentar:

  1. kul! Hoppas du kommer igång ordentligt med bloggandet nu :-)

    SvaraRadera