tisdag, maj 4

Mycke nu

Händer så mycke grejer just nu. Rolle har fått jobb och börjar imorgon på Volvo PV. Fast då med Lernia-kille. Jobbet för mig går bara bra för mig. Går hela dagarna så mycket motion blir de. Men imorgon så ska jag vara hemma med Alvin för nu är de tydligen hans tur att vara sjuk. Oliver var hemma hela förra veckan med öroninflammation. Igår var jag på utförsäljning på H&M. Mycket fynd blev det och endast 190:- fattigare. Det gillar vi ;-)

En annan rolig sak som händer på lördag är att jag ska till stan med mina tärnor för att kolla på klänningar. Ska bli superkul och bara ha en tjejdag.

2 kommentarer:

  1. underbart lisa att du jobbar o grejer nu :) ja snart närmar sig den stora dagen med stora steg :) vet du ringt men vart ur kass på att svara ... sorry .. kramar maria

    http://annamariazz.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Så roligt att höra att det går bra på jobbet .. ;) Och att Rolle fått jobb också! Gratta honom från mig.

    Du fick mitt mail om att jag inte kan komma den 8e va?

    SvaraRadera