tisdag, maj 25

Frånvarande

Har inte varit här inne på ett bra tag då jobbet har tagit så mycket av min tid. Men nu är jag "ledig" denna vecka så då tänkte jag uppdatera lite här. Har nu slutat på H&M i borås. På måndag börjar jag på Volvo igen. Tillbaka till banan med andra ord. Ska bli super skönt att få jobba när hemmet igen och slippa komma hem så himla sent varje dag. Har visseligen bara fått jobb fram till vecka 44 men hoppas på förlängning.
Så denna vecka som jag har tagit ledig så ska jag fixa hemmet och vara lite mera med barnen innan allvaret börjar nästa vecka. Idag ska jag oxå iväg och hämta våra ringar som nu har blivit klara. Är så nyfiken på hur de blev. Ska oxå på utvecklingssamtal på Olivers dagis. Imorgon ska jag på utvecklingssamtal på Alvins dagis med. Ska bli intressant och höra vad de har och säga om mina söner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar