tisdag, mars 16

Skjuter på de.

Varje dag säger jag nu att idag ska jag börja på ren kur igen. Men varje dag så äter jag middag. Surt sa räven för jag måste verkligen gå ner de sista kilorna. Anledningen till att jag äter är för att Rolle jobbar så mycket nu och kommer hem sent så då får jag snällt äta mat med barnen. Men förhoppningsvis så kan jag börja snart. Så fort de inte är lika mycket att göra på Rolles jobb så drar jag igång.

Annars så sitter jag nu här i soffan med en sovandes Oliver brevid mig och Alvin sitter i barnens nya lekrum och kolla på film. Oliver och gänget valde han så själv sitter jag och trallar med i låtarna. De har ju fått matsalen som sitt lekrum nu. Mycket bättre. Större yta att leka på och en bra tvhörna. Sen så har vi fått ett riktigt kontor och slipper bygga om på övervåningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar