torsdag, mars 4

Sjuk och illadålig

Sjuk igen. Va ju inte länge sen jag var de. Och idag så har Oliver 38 i temp. Hoppas verkligen inte att vi bli sämre. Själv har jag hosta och fryser hela tiden. Har ingen matlust alls. Är väl i och för sig bra men vill ju bli frisk nu, så jag kan börja på Cambridge igen. Sen att jag ska iväg ner till Falkenberg på lördag för att sälja lite sex gör ju oxå att jag vill bli frisk.


En tråkig sak. Idag när jag skulle hämta Oliver på dagis så ville en av hand fröknar prata med mig. Shit tänkte jag, vad är de nu som har hänt. Då visade de det sig att Oliver hade gått fram och bitit en annan pojke i pannan. Helt utan anledning. Så nu blir de hårdare tag med den lilla odågan. Slåss gör han oxå hela tiden. Mycket för att de är Alvin som lär honom allt. Men tycker ändå att de är konstigt att han bits. För de gör inte Alvin mot honom. Så nu hoppas jag att vi lyckas få honom att sluta.

Slänger in en bild som visar ungefär hur jag känner mig just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar