tisdag, juni 16

Träning



Har varit och inhandlat Active Sport till Wii. Så nu har jag börjat att träna. Har startat en 30 dagars utmaning. Och idag har jag klarat av dag 2. Så skönt. Men jäklar vad de känns i mina ben och rumpa. Så ont, men samtidigt så skönt.


Mykidoo försäljningen går framåt. har haft två visningar nu. De är riktigt roligt. Och för er som funderar på att kanske ha ett party så vill jag säga att just nu är de rabatt på alla våra T-shirt samt våra bodys. Sen i juli kommer de lite mer fina priser. Så hör gärna av er.



Kram på er där ute i sommarvärmen. Nu ska jag återgå till att spela Mario Kart Wii med Alvin och Rolle.

3 kommentarer:

  1. GUD vilken fin boddy! Lätt att jag skall beställa kläderna som skall med till BB från Mykiddo nästa ggn! Bra idé med träningen! Då kan du vekligen träna när du vill!

    SvaraRadera
  2. Ja vi skall köpa en attha i vårt sovrum! Så mysigt med TV i rummet!

    SvaraRadera
  3. Tycker du? jag tycker det är lyx att ha TV i sovrummet speciellt om man är sjuk och det är ju inte speciellt svårt att stänga av den om man vill göra ngt annat ^^

    SvaraRadera