onsdag, juni 24

Tjat

Ja en än gång har de visat sig att så länge man tjatar så får man de man vill ha. Oliver kom in på avd Röd. Så skönt. De visade sig att Alvins dagisfröken hade tagit saken i egna händer och berättat för "någon" som i sin tur ringde upp köansvarige och sa att Oliver ska vara på avd Röd. Så nu känns de jättebra. Gillar ju personalen på Solvagnen. Synd bara att miljön runt omkring är så tråkig. Annars så hade nog Alvin gått kvar där. Men är nöjd med att han ska få börja på Österröd. Mysig gård där barnen leker vattenkrig om sommrarna. Massor av skugga, gräs och träd. Så bra.

Annars så sitter jag och väntar på att Rolle ska komma hem snart. Han har varit och jobbat på Marstrand idag. Själv så har jag varit ute i solen hela eftermiddagen med barnen. Det var då jag snabbt konstaterade att imorgon blir de iväg för att inhandla en pool. Så varmt som de har varit idag så vill jag med bada. (får ju inte plats i barnens lilla pool)

Nej nu ska jag få i mig lite sallad. Har inte ätit på hela dagen. Noll matlust när de är varmt.

Kramelikramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar