söndag, mars 1

skämmes ta mig f*n

Ja de kan man ju lugnt säga till mig. De var ett bra tag sen jag var här inne. Men har haft ett helt namnkalas att planera och göra iordning för. Men bra blev det. Och fina grejer fick Oliver. Så jag är så nöjd så. Har bara inte hittat sladden till kameran så de kommer att komma ett kort lite senare på vår cermoni.

Annars så skulle vi ut för att leta efter ett videoband till vår filmkamera. Då visar det sig att de inte finns längre. Så de var ju bara att köpa en helt ny filmkamera. Tekniken går då verkligen framåt. Den är hur liten som helst om man jämför med den förra vi har, samt att den har ett minneskort istället för band. Rätt skönt faktist. Sen att de bara är att trycka på en liten knapp så laddar den upp till youtube är ju hur bra som helst. För vi lägger ju upp så många filmer där ;-)

Baby & Barn mässan har man klarat av idag oxå. Vi var där i några timmar tillsammans med Camilla, Key, Max och Neo. Alltid lika trevligt. Max blev bara lite väl trött mot slutet så då kände vi att det var dags att bryta upp. Men som vanligt så är ju mina barn sånna A-barn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar