onsdag, februari 11

Tack sandra

för att du påminde mig att de va dags att uppdatera bloggen. Men jag säger nu som jag sa då. Skaffa en egen blogg!! ;-)

Sitter här med handleds skydd. Har haft så ont i min högra hand nu i tre veckor så igår gav jag upp och åkte och köpte ett på apoteket. Känns lite konstigt, men men ska tydligen ha de i en till två veckor. Har de inte blivit bättre då så ska jag tillbaka till vårdcentralen för att kolla om de kan göra nått.

Fullt upp nu de närmaste helgerna. Nu till helgen så är de ju alla hjärtans dag. Vet dock inte riktigt vad vi ska göra än. Men tråkiga som vi är så kommer vi nog att plugga en del.
Nästa helg igen så är bröllopsmässan. Ska bli riktigt roligt att få gå på den. Sen så är de även en tårtkurs som jag väldigt gärna skulle vilja gå men det verkar som vi inte riktigt har ekonomin till de.
Sen helgen efter de igen så är de ju dags för Olivers namnkalas. Blir bara så trött på folk som verkligen måste vänta till sista dagen för att anmäla sig.

Nej nu vill inte Oliver ligga på golvet längre. Är trött som bara den och vill ha sin mamma. Så vi höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar