onsdag, februari 18

stackars stackars mig

Tusen saker att göra så blir man sjuk. Glad bara att de inte är denna veckan som Olivers namnkalas är. Vet inte hur jag hade gjort då. Helst vill jag bara krypa ner i sängen, men de går ju inte när man har två barn att ta hand om.
Idag har dock Alvin fått en ny Pippi Långstrump film. Kände att jag inte orkade titta mer på filmen: På rymmen med Pippi Långstrump. Så nu ska jag istället få Pippi Långstrump på de sju haven inbankat i skallen.

Har varit på Frölunda Torg idag oxå och köpt/beställt ljustaken som Oliver får av oss på kalaset. Så de är ju iallafall en sak mindre att tänka på.
Nu ska jag ju bara:

Vika servetter
Baka tårtbottnar
Göra tårtor
Baka kakor
Skriva tackkort
Göra klart Alvins Gästbok
Fixa maten
Baka bröd
Köpa blommor
Göra blomsterarangemang
Hjälpa Rolle med sin läxa
Göra mitt egna arbete
Simma med Alvin
Gå på bröllopsmässa
Simma med Oliver
Hjälpa Jerry med alla saker han behöver hjälp med
...
...
...


så de är bra tur att jag blev sjuk denna vecka. De kanske finns en chans att jag hinner klart med allt.
Ja den som lever får se.......

1 kommentar: