onsdag, oktober 15

Ljusglimtar

Suck. Idag är bara en sån där riktig tråkdag. Vädret har varit piss, orken har försvunnit och ovissheten inför framtiden har gjort sig riktigt påmind.
Vill ju egentligen bara lägga alla tankar åt sidan. Men idag har de bara cirkulerat runt i huvudet hela dagen.

Då är de allt väldans tur att man har sina barn så att man får skratta i allt elände.
För de finns ju inget goare än när de bara smäller av ett riktigt underbart leende och skrattar så de kluckar. Vill inte att de ska växa upp så snabbt. Ha en fjärrkontroll och trycka på pausknappen. De är nått som jag önskar mig i julklapp.
Nu ska jag dra mig till sängs och krypa intill Alvin som sover i vår säng. Och sen när Oliver vaknar och vill ha mat så ska han oxå få sova brevid sin mamma. För de är nog de absolut mysigaste jag vet. Att sova med mina barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar