lördag, september 5

Fusk

Ja jag fuskade igår. Jag åt mat. Allt berodde på att Zandra och jag var och lämnade blod. Kände mig helt matt och yr efter det. Så de blev lite mat på Ikea. Dock bara en quinoasallad med vatten till. Så de va ju ingen FET mat iallafall.

Men att lämna blod gick hur bra som helst. Alvin var med och satt och lekte tyst för sig själv hela tiden. Han va så duktig. När vi sen skulle välja vår gåva hos droppen så blev de en snygg T-shirt. Eller rättare sagt de blev två. Både den rosa och den svarta. Tog de i storlek M, bara för att jag nu ska gå ner de jobbiga och äckliga kilona som är på min kropp.

Men idag är de tillbaka till verkligheten med Cambridge. Ska snart äta min "goda" chokladshake. MMmmmmm

2 kommentarer:

  1. Åh tack så mycket! Håller tummarna! =)
    Hoppas du får en trevlig lördagkväll!

    SvaraRadera
  2. kikar in, såg din adress på FL

    SvaraRadera