fredag, april 3

*Utmanad*

Eftersom jag dumt nog läste camillas blogg så måste jag ju svara på dessa frågor med. So here we go!

Utmanad!!!
SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD! Regler: Du måste svara på alla frågor!

DU:
1. Hur lång är du?
165cm
2. Vad vill du bli när du bli stor?
Massör och väldigt rik. =)
3. Vad jobbar du med?
Ja, eftersom jag kommer förlora mitt jobb så får jag väl säga att jag är hemmafru.
4. Har du långt hår?
Börjar att bli. Är ju satt på utväxt till bröllopet
5. Vilken hårfärg har du?
Mellanblond
6. Sminkar du dig?
ja ibland om jag ska vara extra fin. Är ju vacker som jag är ;-)
7. Har du haft sex senaste månaden?
But of course
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
Åhhh, hör komando just nu
9. Har du kysst någon idag?
Nej men fått en massa goa barnpussar

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop?
Japps
2. Vem är bäst, mamma eller pappa?
De är bra på olika sätt.
3. Hur många syskon har du?
En helbror och en halvsyster
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ?
Vi hörs sen, Pusspuss
5.Hur många ställen har du bott på ?
3 stycken. Hos mamma och pappa, första lägenheten och nu radhuset
6. Vem i din familj stör du dig mest på?
Ja du, de beror på vilka man räknar till familjen....
7. Vilken familjemedlem är snällast?
Alla är snälla på olika sätt. (Åh vad man är svensk just nu)
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
Va på kalas i måndags hos min systerdotter om fyllde 13år. Annars så är de väl när mina syskon och jag gjorde en film till vår mor till hennes födelsedag.

KOMPISAR:
1.
När var du senast med nån kompis?
Igår när Mia va här och grillade och när vi sen åkte iväg och simmande.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Har inte sovit hos nån kompis på hur många år som helst.
3. Har du kysst nån kompis?
Japps. Puss på dig Mia
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med?
Kompis och kompis. Vi är ju inte ovänner iallafall
5. Vem har du varit kompis med längst?
Mia
6. Vem känner dig bäst?
Rolle, Mia och min mamma
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det?
JJapps. Men bara till den som jag vet kan ta de.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar?
Nej. Älskar mina kompisar

VÅGAR DU:
1.
Skrika åt dina föräldrar?
Ja. Var en hemsk tonårsdotter.
2. Klä dig annorlunda?
Ja men tanke på att jag inte alls hänger med i modet så klär jag mig annorluna varenda dag.
3. Vara dig själv?
Ja men självklart
4. Visa dig i bikini/badbyxor?
Ja, min bullmage är bra fin. Alvin älskar ju att knåda degen. ;-)
5. Pierca dig?
Ja, har dock inga kvar. Fast hålet i näsan vägrar att växa igen
6. Ha sex på offentlig plats?
Ja de skulle jag kunna tänka mig
7. Vara omogen?
Varje dag
8. Äta småkryp?
Inte frivilligt men nån insekt har man väl svalt när man har varit ute

DIVERSE:
1.
När tuggade du tuggummi senast?
Kommer jag inte ihåg
2. När var du på semester senast?
Har haft semester länge nu, mammaledighet räknas väl???
3. Vilken färg är det på din tandborste?
Vit och grön
4. Är ditt hår tråkigt?
Ja, är alltid uppsatt i en knut eller tofs
5. Vem såg dig naken senast?
Mina söner
6. Hur ofta duschar du?
När jag känner mig skiten.
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll?
Ikväll blir de badtunna så de blir nog sent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar